Projekt Twój Friend - przyjaciel do wynajęcia na pogaduchy

Jak działa projekt Twój FRIEND

    Myślisz pewnie, że to kolejny projekt coachingowy z osobistym trenerem, otóż nie, to FRIEND coś więcej to przyjaciel, ktoś kogo każdy z nas potrzebuje, a nie zawsze ma go u boku. Osobisty trener, czy coach to relacja biznesowa oparta na zasadach zmierzających do osiągnięcia określonego celu, utrzymana w ramach czasowych i finansowych.

Twój FRIEND to zupełnie inna forma, to relacja międzyludzka i liczy się wyłącznie lojalność, zaufanie, szczerość, dyskrecja. Jestem Twoim przyjacielem na każdą pogodę, kiedy chcesz POROZMAWIAĆ, podzielić się  radością lub smutkiem, słucham wspieram, nie oceniam nie krytykuję. Jestem kiedy potrzebujesz – odbieram każdy Twój telefon.

    Często się zdarza, że chociaż otoczeni tłumem znajomych, bliskich czujemy się samotni i nie ma z kim pogadać tak od serca, podzielić się swoimi wątpliwościami, a znajomi albo zajęci swoimi sprawami, albo bagatelizują Twój problem. Oczywiście są specjaliści trenerzy, terapeuci, coachowie, ale z nimi komunikujesz się w ustalonym rytmie grafiku, a potrzebna jest zaufana osoba tu i teraz… ktoś do kogo można zadzwonić! Jeśli nie masz takiej zaufanej osoby to zadzwonisz do mnie – odbiorę, wysłucham, wesprę, zainspiruję – ja Twój FRIEND

Zadzwoń do swojego FRIENDa

    Powiesz nie ma nic za darmo, pewnie za takie wynajęcie przyjaciela trzeba słono zapłacić… Nic z tych rzeczy, jak już wcześniej powiedziałam, to nie jest relacja biznesowa, lecz spotkanie z przyjacielem. Jeśli więc postawisz mi wirtualną kawę może małą czarną, a może na bogato z dodatkami wymyślnymi to równowaga w przyrodzie zostanie zachowana. Możesz to zrobić korzystając z aplikacji Postaw Kawę

    Dość dawno temu przeprowadziłam rozmowę telefoniczną z koleżanką, która umierała na raka. Gadałyśmy ponad godzinę, stałam w budce telefonicznej i wrzucałam monety, wówczas mało kto miał telefon. Często wraca do mnie ta rozmowa i słowa śmiejącej się Alicji, „Irenko gdyby słowa mogły uzdrawiać, to byłabyś milionerką”. Za każdym razem gdy przypominałam sobie tę chwilę zachodziłam w głowę co takiego mogę przy pomocy słów zrobić? Zastanawiałam się aż do dzisiaj, gdy doznałam olśnienia, przecież ja Alicji poświęciłam swój czas, byłam z nią w tej chwili i niczego więcej nie trzeba, to był mój DAR dla niej.

Ofiarowuję więc swój czas, empatię, lojalność, dyskrecję i całe zgromadzone  życiowe doświadczenie jeśli tego potrzebujesz jestem tu Twój FRIEND

Nie znajdziesz tu rekomendacji, nie chwalę się KTO, CO i KIEDY, wszystkie rozmowy objęte są klauzulą poufności i prowadzone w duchu zaufania

Nie nagrywamy rozmów, nie robimy zdjęć, żadnych notatek ani pamiętników – żadnych szpiegowskich działań, TAJEMNICA

    Jeśli promuję w mediach społecznościowych projekt Twój FRIEND to tylko i wyłącznie dlatego, aby dotarł do osób potrzebujących takiego właśnie wsparcia. Jeśli więc znasz takie osoby, możesz  podzielić się tym linkiem, co one z tym zrobią to już ich sprawa. Jeśli mamy się odnaleźć na planie życia to tak będzie.

Jak zacząć naszą przyjaźń?

    Przyjaźń to wzajemność zaufania, na początek napisz do mnie korzystając z formularza kontaktowego umieszczonego na blogu. Wystarczy, że wyrazisz zainteresowanie projektem Twój FRIEND, może masz jakieś pytania,  chcesz rozmawiać tylko o określonej porze lub tylko przez jeden komunikator… równie dobrze możesz napisać tylko FRIEND  Uważam że telefon jest najbardziej uniwersalnym narzędziem i zapewnia najlepiej dostępność, już dzisiaj możesz do mnie zadzwonić na telefon komórkowy lub stacjonarny, rzadziej korzystam z łączy które udostępniają media, ale jeżeli tak będzie Ci wygodniej to dogadamy szczegóły. Z pewnością osiągniemy porozumienie.

Dzwonisz do mnie, swojego FRIENDa  kiedy chcesz, rozmawiasz o czym i ile chcesz, ale pamiętaj o zachowaniu równowagi, między braniem i dawaniem. Zostawiam poniżej podsumowanie.

PODSUMOWANIE :

Twój FRIEND to usługa, która oferuje wsparcie emocjonalne i towarzyskie.
Jest to relacja międzyludzka i  oparta na lojalności, zaufaniu, szczerości i dyskrecji.

Zakres:

W ramach usługi Twój FRIEND oferuje:
•    Słuchanie i wspieranie w trudnych chwilach
•    Dyskusje na różne tematy
•    Pomysły i inspiracje
•    Poczucie wspólnoty i zrozumienia

Koszt:

Cena usługi jest symboliczna i wynosi kawę - można to łatwo zrobić w aplikacji:  Postaw Kawę 
(jeśli potrzeba więcej informacji to znajdziesz je w zakładce Postaw Kawę)

Kontakt:

W celu uzyskania dodatkowych informacji lub zamówienia usługi prosimy o kontakt z Ireną za pośrednictwem formularza kontaktowego dostępnego na blogu lub mediów społecznościowych.

Zalety usługi:
•    Poczucie wspólnoty i zrozumienia
•    Możliwość podzielenia się swoimi problemami
•    Dostarczanie wsparcia emocjonalnego
•    Pomysły i inspiracje

Gwarancja:

Oferujemy 100% gwarancję zadowolenia. Jeśli nie będziesz zadowolony z usługi, możesz ją anulować w dowolnym momencie.

Jak zacząć?
 
Aby rozpocząć korzystanie z usługi Twój FRIEND, skontaktuj się z Ireną. Możesz to zrobić, wysyłając wiadomość z formularza kontaktowego na blogu.

Regulamin:
 
•    Rozmowy z Ireną są objęte klauzulą poufności.
•    Irena nie udziela porad medycznych, prawnych lub finansowych.
•    Irena nie nagrywa rozmów, nie robi zdjęć ani nie prowadzi notatek.
•    Irena nie chwali się swoimi klientami.
•    Usługa jest dostępna tylko dla osób dorosłych.


Call to action:
 
Jeśli potrzebujesz przyjaciela, zadzwoń do Ireny. Ona zawsze jest gotowa Cię wysłuchać i wesprzeć.

Komentarze

  1. Helooo Friends👋👋

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Witaj, pisz do mnie na e-maila - link w poście, uzgodnimy szczegóły indywidualnie.

      Usuń
  2. FRIENDS CO ty na kawkę w plenerze ???😁 kamyki muszle piasek woda szum itp

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Miło, o szczegółach porozmawiamy na priv. Pisz do mnie na e-maila umieszczonego w poście, lub skorzystaj z formularza kontaktowego. Będziemy w kontakcie

      Usuń
  3. Piękna inicjatywa ❤️ mam wrażenie, że w obecnym świecie pomimo tak dużej liczby narzędzi mamy ogromne problemy z komunikacją, czasem dla bliskich, przebodźcowaniem. Sama na polecenie terapeuty spisywałam kto się do mnie odezwał i zapytał co u mnie. I przez 6 tygodni zrobiły to 4 osoby z czego 3 pytały regularnie. Trochę mnie to otrzeźwiło, bonorzed tym eksperymentem myslalam, że mam mnóstwo bliskich osób, które interesują się tym, co u mnie.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Doskonale rozumiem, dopiero praktyka pokazuje w jakiej bańce iluzji żyjemy otoczeni tłumem, którego tak na prawdę nie ma. Bardzo dziękuje za Twoją refleksje oraz tę wirtualna chwilę. Zapraszam na codzienne blogowe zapiski poranka, które publikuję , każdego dnia około 10-tej.

      Usuń
  4. Hm, piękna inicjatywa, w obecnych czasach nie ma szczerości nawet wśród bliskich.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję. Smutne to, ale muszę się zgodzić z tym stwierdzeniem, jednak gdzieś tam w zakamarkach będę wierzyć, że można coś z tym zrobić. Pozdrawiam

      Usuń

Prześlij komentarz

Dziękuję za każdy pozostawiony komentarz.
Zawsze was odwiedzam.
Buziaki 😘

Popularne posty z tego bloga

Jak spełniać marzenia? 4 proste kroki do szczęścia.

Wypełnianie ankiet - prosty sposób na dodatkowy zarobek